İsviçre nin ünlü saat markalarından Raymond Weil Geneve, ismini kurucusu olan Raymond Weil den alıyor ve bir aile şirketi olarak yıllar boyunca başarısına başarı katarak bugünlere geliyor. İlk kuruluş tarihi 1976 olan markanın saat modasında hatırı sayılır bir ağırlığı vardır.
Raymond Weil in Türkiye distribütörü Günsal Saat in Yönetim Kurulu Başkanı Güneş Hüner, Türkiye de geliştirip uyguladıkları Saat Akademisi Projesi yle İsviçre ye örnek olduklarını söyledi.
Raymond Weil İsviçre den gelen Markalaşma ve Eğitim Müdürü nün projenin uygulamasına katılarak 2 gün boyunca çalışmaları izlediğini belirten Hüner, İsviçre projemizi çok beğendi ve projeyi 80 ülkedeki 148 distribütör firmada bire bir uygulama kararı aldı. Projedeki amacımız bayilerin bilgi, beceri ve marka bilgilerini geliştirerek akademili saatçiler yaratmak diye konuştu. 29 yaşındaki İsviçreli saat markası Raymond Weil in satış performansı bakımından dünyadaki distribütörleri arasında ilk 10 da yer aldıklarını belirten Hüner, markalaşma kapsamında geliştirdikleri Saat Akademisi Projesi ni 6 aydır uyguladıklarını belirterek projeyi şöyle anlattı:
Öncelikle Ocak ayında tüm saat mağazalarına müşteri kılığında uzmanlar gönderdik. Uzmanlar mağazaları gezerek, satışları gözlemlediler. 4 aylık çalışma sonunda bir rapor hazırlayarak yapılması gerekenleri belirledik. Saat Akademisi Projesi ni oluşturarak İsviçre ye sunduk. Şu ana kadar aralarında Fahri Kuz ve ekibinin de bulunduğu 120 Saat Akademisi mezunumuz var. Periyodik olarak eğitimlerimize sürekli devam ediyoruz.